Verzenden en retour
Verzenden
Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging in je email. Na het plaatsen van je bestelling gaan wij aan de slag met het schikken van je boeket. Al onze boeketten worden met de hand gemaakt. Wij streven er naar je boeket binnen een dag nog te verzenden maar dit lukt niet altijd door het handwerk wat erbij komt kijken. We willen dat onze boeketten uitstekend de deur uit gaan dus het kan maximaal 3 dagen duren totdat we je boeket versturen. Zodra jouw zijden boeket bij ons de deur uit is ontvang je een track and trace code om je boeket te volgen.
Alle BLOMBEE bestellingen worden verzonden via PostNL. Je kunt je bestelling thuis of op een ander gewenst adres laten bezorgen. Ook heb je de mogelijkheid om je bestelling af te halen bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. Zodra je pakket door PostNL is verwerkt ontvangt je van ons een e-mail met daarin de track-and-trace code. Vanaf dat moment kun je eenvoudig je zending volgen.
Zijn er verzendkosten aan mijn bestelling verbonden?
Bij een bestelling vanaf €75,- verzenden we uw bestelling zonder verzendkosten. Bij een bestelling onder de €75,- rekenen wij €4,95 voor het verzendklaar maken en het leveren van jouw bestelling.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Onze zijden boeketten worden na bestelling met de hand samengesteld en op maat geknipt. Wij plaatsen in onze webshop foto’s van het boeket, om je zo een compleet mogelijk beeld te geven van het betreffende boeket. Toch kan het uiteraard zo zijn dat je het boeket/vaas bij ontvangst tegen vindt vallen. Uiteraard is het dan mogelijk het product te retourneren, onder de onderstaande voorwaarden.
Goed om te weten;
We hanteren een retour termijn van 14 dagen na ontvangst van de zending.
Op maat gemaakte boeketten, op aanvraag ingekort, of samengesteld met een specifieke wens, kunnen niet retour.
Vazen zijn zeer breekbaar. Dit betekent dat deze zeer zorgvuldig verpakt worden. Let daarom goed op bij het bestellen welke uitvoering en maat u wilt bestellen. Dit om te voorkomen dat de vaas retour gestuurd zou moeten worden omdat deze te klein is of de kleur niet correct is. We denken graag met u mee naar de juiste combinaties qua kleuren en maatvoering. Uiteraard is het mogelijk om een vaas te retourneren mocht deze tegenvallen, verpak de vaas dan altijd in de meegestuurde verpakking om breken en beschadigen te voorkomen.
Wilt u toch het artikel retourneren, neem dan altijd eerst even contact met ons op.
Telefonisch via 085 060 48 58 of stuur een mail naar info@blombee.nl
Dan kijken we samen naar een oplossing.
Wat kost retourneren?
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.
Hoe te retourneren?
Als wij akkoord gaan met uw retouraanvraag ontvangt u van ons een retourlabel welke u op de verzenddoos kunt plakken. U dient uw retour binnen 14 dagen na ontvangst te verzenden bij een PostNL punt.
Het terug sturen van uw retour zending is geheel voor uw eigen risico.
De retour zending moet aan de volgende voorwaarden voldoen willen we deze retour nemen;
- Het product moet in dezelfde verpakking verzonden worden
- Mag niet defect zijn, beschadigd, of vlekken bevatten
- Het boeket mag niet ruiken naar eten geuren, rook of andere geuren
Voldoet uw retour zending niet aan onze retour voorwaarden dan kunnen we uw retour niet retour nemen. Dit betekent dat we de retour niet verwerken en niet overgaan tot terugbetaling van uw aankoop.
Wat te doen met een zending welke defect/beschadigd is bezorgd?
– Wanneer een zending defect geleverd is, dan is dit uiteraard heel vervelend. Mocht dit het geval zijn dan ontvangen wij graag hierover binnen 5 dagen na ontvangst van de zending van u bericht via info@blombee.nl
Buiten deze 5 dagen na ontvangst kunnen we uw klacht niet meer in behandeling nemen.